loading...
اکورد کمیاب
pedramebadzadeh بازدید : 325 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
آکورد راز دل از ناصر عبدالهی

 

 

 ریتم:6/8 (سنگین)

 

 

Ab                                   Fm# A                        Ab

یه زخم کهنه روی بالم ، یه آسمون که چشم به رام نیست


Ab            A               B  A                           

به غیر واژه ی غریبی ، چیزی توی ترانه هام نیست

 

Ab                         Fm#   A                                  

حتی یه آینه پیش روم نیست ، که اسممو یادم بیاره

 

Ab                    B   A                          

تنهاترین مسافر شب ، تو خلوتم پا نمیذاره

 

Gm#                                                      Cm#

ازم نخوا با تو بمونم ، تو هیچی از من نمیدونی

 

Gm#                       Fm# A                     

اگه بگم راز دلم رو ، تو هم کنارم نمیمونی

 

Gm#                                                     Cm#

ازم نخوا با تو بمونم ، تو هیچی از من نمیدونی

 

Gm#                     Fm# A                      

اگه بگم راز دلم رو ، تو هم کنارم نمیمونی

 

Gm#                    Fm# Gm#       A            B

تو هم کنارم نمیمونی ،  تو هم کنارم نمیمونی

 

Ab                       Fm#                     Ab

دل من از نژاد عشقه ، از تو و از ترانه لبریز

 

Ab                              Fm#                          

یه دنیا غم توی صدامه ، مثه سکوت سرد پاییز

 

Ab                 Fm# A                           

من یه پرنده ی غریبم ، من از نژاد آسمونم

 

Ab              A              B   A                            

میون این همه ستاره ، من یه شهاب بی نشونم

 

Gm#                                                     Cm#

ازم نخوا با تو بمونم ، تو هیچی از من نمیدونی

 

Gm#                     Fm#  A                      

اگه بگم راز دلم رو ، تو هم کنارم نمیمونی

 

Gm#                                                     Cm#

ازم نخوا با تو بمونم ، تو هیچی از من نمیدونی

 

Gm#                     Fm#  A                      

اگه بگم راز دلم رو ، تو هم کنارم نمیمونی

 

Gm#                    Fm# Gm#       A            B     

آی تو هم کنارم نمیمونی ،  تو هم کنارم نمیمونی

 

Gm#                   Fm# Gm#       A            B

تو هم کنارم نمیمونی ،  تو هم کنارم نمیمونی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 340
  • بازدید کلی : 4,424